diumenge, 25 de novembre del 2007

Nominacions


Quina emoció, ens han nominat a Blog solidario!. Ho han fet des del bloc del CEIP Antoni Bergós. El primer que hem de dir és GRÀCIES. I, com que és una cadena, a la vegada hem d'anomenar uns altres set blocs.
Són:
Memoria de una desmemoriada
Nos vemos en el blog
Blog de la Bilioteca Sant Jordi
El Ritmo en los Barrios
Darabuc
Entre Lilas y Amapolas olvidado
No solo libros

6 comentaris:

Darabuc ha dit...

Felicitats, Gabriela. I gràcies per la part que em toca. A més, he descobert enllaços que no coneixia. És un viatge constant, això de la xarxa...

Unknown ha dit...

Hola Gabriela gracias por mencionarme como Blog Solidario, me alegrastéis un domingo especialmente raro, ya te contaré el porque.

Nominaciones como esta, hace que siga en la brecha, y espero si me dejan, seguir, junto con vosotros en la ardua tarea, de enseñar, a quien no sabe, o quien necesita aprender.

Un abrazo para profes y alumnos. sois mis amigos :D

memori@

Memoria De Una Desmemoriada

Marian ha dit...

Muchas gracias, Gabriela, por acordarte de mí. Un abrazo muy fuerte.

Júlia ha dit...

Hola, Gabriela, et torno la visita, sóc la Júlia de La Bibliotecària Blogantera i la Panxa del Bou, no coneixia el teu blog, felicitats, m'ha agradat molt, ja ens veurem per la xarxa doncs.

Miguel Calvillo ha dit...

Gracias, Gabriela por la mención. Es un honor que tanto tú como Lourdes, que también nos mencionó, os acordéis de NOSOLOLIBROS. Disculpa por la tardanza en contestar, pero he tenido unas semanas muy atareado, además de acatarrado y he leído poco en red.
Saludos.

Gabriela ha dit...

¡Qué felicidad1 ¡Cuanta gente guapa!